Bild på Flinga

Godmorgon people =)

Har ni sovit gott? Jag har sovit helt underbart gott. Inatt sov Elias kanon bra, tror han somna runt 22.30 igår kväll efter maten och sov till 05.45, helt otroligt att få sova en hel natt. Nu sover han dock igen så jag funderar på att vila en stund till jag också. Har lite att uträtta idag så man vill ju gärna orka med det.

I eftermiddag ska vi göra hörseltest på Elias på sjukhuset, hoppas hans hörsel är perfekt´och därefter ska vi till stan, vi ska köpa lite julklappar till julklappsspelet och till Elias pappa :-) sen ska jag se om jag hittar nåt fint åt oss i klädväg till lördag.

Någon fråga mig hur flinga ser ut så här kommer en bild :-) prata med hennes ägare igår, husse var på väg till Chille till matte, dom ska fira jul och nyår där hos hennes familj. Hoppas ni får en riktigt trevlig jul. Flinga har det kanon här, leker och busar med Engla hela tiden.

Har ni något bra tips mot torra händer? Jag får spel på mina, mina är så torra att dom spricker och det börjar blöda och jag kan knappt tvätta dom ens längre för det gör ont, help me.

Vad har ni för planer idag?

Jag skriver lite senare, ska faktiskt passa på att vila lite medans lillen sover, förhoppningsvis sover han till 9-10 då det är dags för mat igen.

Kram till er ♥




Kommentarer
Postat av: annica

Locobase repair är jätte bra mot torra händer. Kostar lite, men är väl värda pengarna :)

2011-12-21 @ 11:54:01
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Karin

Så söt:) Idag är det full rulle med jobb, träning, hårfärgning och julstök:)

2011-12-21 @ 12:16:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

svar: tack! :)

Ja, det tror jag säkert, fin pojke du har!

2011-12-21 @ 12:49:50
URL: http://eemijji.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0