Elias minneslåda

Godmiddag!

Idag har det varit fullt upp i stort sett hela dagen, därför har det inte blivit något bloggande idag. Nu är Elias minneslåda klar, dock ska omslaget bytas ut då det inte blev som jag ville riktigt men det kommer se ut som på bilden i allafall.

Hittills har jag "bara" samlat ultraljuds bilder, hans första mössa han hade på väg hem, hans armband han fick ha på sjukhuset och lite lappar som intygar att vi är hans föräldrar och lite sånt. Kolla så litet armbandet var han hade, den passar min tumme rätt bra :)

Utöver detta kommer jag köpa små askar med texten min första tand och hårlock ingraverade och kommer även besvara dessa i denna låda. Allt som har med Elias att göra ♥

Ultraljudsbilderna är i vecka 12, 14 och 20 :-) man ser hur han har vuxit. Har tyvärr fått göra en hel del ultraljud utöver dessa tre då jag har haft flera missfall, jag fick gravid diabetes osv, men man har ju inget emot att få se den lill* som växer inuti en eller hur.

Har ni haft en bra dag?

Nu kommer snart min sambo hem från jobb och då blir det fika. Min mamma och systerson åker ju om några timmar.

Skriver senare istället.

Kram på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0