En pigg mamma

Morron på er!

Fler än jag som är vakna nu? Jag har varit vaken sen klockan 04.30 då Elias vaknade för att äta. Nu sover han gott igen och jag borde ju passa på att sova, men jag är inte direkt trött och sitter och dricker kaffe nu.

Här stormar det där ute, gud vad det blåser. Tur man inte bodde i Malmö, för där blåser det nog betydligt mer pga havet finns där.

Någon som hade en vit jul? Här var det inte någon snö och 10 plusgrader *s* jätte konstigt känns det faktiskt och jag tycker inte alls det känns som jul. Men vintern slår väl till rätt som det är och sen kommer vintern vara längre, ända till maj har jag hört, vi får se.

Vad har du för nyårsplaner?

Här blir det nog bara att laga till något gott, ta ett glas vin till det och bara mysa med familjen. Krogen är inget för mig längre, visst kan det vara kul ibland att gå ut och festa järnet men jag är nog hellre hemma med familjen. Det är ju det jag har valt, att skaffa barn och då anser jag att man inte skaffar barnvakt hit och dit för att gå och festa, har jag rätt eller fel? ibland är det såklart okej men inte varje helg som många gör. Dessutom är ju Elias för liten än såklart, jag tänker inte låta honom sova borta dvs hos farmor&farfar eller så förrän han äter vanlig mat och inte vaknar på nätterna.

Nä nu ska jag sätta igång en maskin tvätt men jag skriver senare. Är dålig på att uppdatera nu eftersom min mamma och systerson är här, vill passa på att umgås med dom ju.

Kram till er



Kommentarer
Postat av: Linn

Tjena!

Ska vi följa varandra på bloglovin?

DIREKTLÄNK: http://www.bloglovin.com/blog/1182565/its-about-me



Kram ♥

2011-12-26 @ 13:23:21
URL: http://jalinn.blogg.se/
Postat av: Pernilla Wallette

Vilken mysig blogg du har. ja, nyårsplanerna här blir väl också att ta ett glas rött och bara invänta det nya året,

kram n

2011-12-26 @ 16:55:46
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0