Ett par bilder och pissigt humör

Gokväll!

Förlåt att jag inte bloggat under dagen men jag har varit på ett rikitgt pissigt humör. Sambon skulle ju vara ledig idag och i förmiddags runt 10 när vi sov ringde hans idiot till chef och krävde att han skulle vara i Skara 4 tim senare, jävligt dålig stil och nästa gång tar jag luren och säger att han inte kan jobba för vi har bokat dagen. Christian är för snäll och säger inte ifrån heller när dom ringer, man kan ju inte behandla sina anställda hur som helst.

Men nu är det bättre och vi har precis varit ute på en promenad, hann precis in innan det börja ösregna ute. Inbjudnings korten till dopet är skickade också så det känns skönt att ha det gjort. Fick veta för en stund sen att även min bror följer med upp på dopet sen, känns jätte kul då det är första gången han är i Linköping då.

Lägger in ett par bilder också, den ena är taget från vår trädgård, otroligt fin bild enligt mig och sen är bilden på vårt charmtroll taget igår :) Gud vad vi älskar honom alltså.

Vad har ni gjort under dagen då?

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att sambon kommer hem i vettig tid ikväll.

Uppdaterar sen och kommer visa bild då på Elias minneslåda som jag gjort.

Kram på er

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0