Julkortet klart :-)

Gokväll!

Nu sitter jag och slår ihjäl en stund framför tvn medans Elias ligger i pappas famn, mätt och nöjd för stunden. Har pysslat lite med julkortet som vi ska skicka till familj och vänner, det enda jag la till var luvan och texten på bilden.

Vad tycks? själv blev jag väldigt nöjd i allafall.

Är det fler som har tråkigt denna lucia kväll? av någon anledning så kommer det enbart skit på tv ikväll, trodde det var desperate housewifes men det är tydligen slut eller har jag fel?

Imorgon börjar sambon runt 9 och han lovade att ta Elias i natt eftersom jag har varit vaken sedan 4 i morse med en bebis som vägra sova :-) ska bli riktigt skönt att få sova lite.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, ska vara lite social här nu.

Kärlek till er




Kommentarer
Postat av: Eva

så söt han är :)

2011-12-14 @ 16:38:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0