Knäck kokande pågår

Godkväll i stugan!

Nu har vi äntligen ätit klart och har även hunnit med en mysstund framför tvn, riktigt skönt att få ta igen sig lite. Hade tänkt lägga in ett par bilder, den ena visar skorna jag fynda idag och den andra är på bollarna jag gjorde av vit tryffel med smak av äpple och kanel. Riktigt lyckade blev dom, så jag ska göra en sats till imorgon tänkte jag.

Elias sover och sambon tittar på fråga olle dokumentären så i brist på annat så kokar jag knäck, det är ett måste på julafton, eller vad säger ni? riktigt synd att det inte går att köpa i affärer faktiskt.

Någon som vet varför näck inte går att köpa i affärerna?

Detta blir sista inlägget för idag, ska bara vänta på att Elias vaknar nu och ge honom mat sen ska vi gå och sova, men vi hörs imorgon.

Natti på er gott folk


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg! :)

2011-12-22 @ 22:58:26
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!

Vad ska du göra i jul? :)

2011-12-23 @ 05:01:07
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0