Konstiga kissemiss

Godmorgon bloggen!

Har alla sovit gott? nu är det bara 2 dagar kvar till julafton och trots att det har kommit snö så har jag ingen direkt julkänsla, har ni?

När Elias vaknade runt 2 inatt för att äta så satt jag i soffan i vardagsrummet som vanligt när min katt plötsligt börja jaga en fläck som jag har vid knäet =) han blev rädd för den av någon anledning och hoppa till varje gång jag rörde benet mot honom. Kruxet är att jag har haft den fläcken där i flera år utan att han har reagerat tidigare. Han är lite speciell i övrigt också, det beroe nog på att han är döv men ändå.

Idag ska vi ge oss ut på stan i vettig tid, idag MÅSTE jag hitta ett par skor i allafall. Har dessutom en klipp tid, var inte länge sen jag klippte mig men då gick jag till en annan frisör än normalt och denna fatta ju inte alls vad jag ville ha för frisyr så idag ska jag till den vanliga tjejen om jag alltid klipper mig hos, hon vet ju hur jag vill ha det.

Vad är era planer för dagen?

Elias ligger här bredvid och är lite små gnällig, troligen är han trött efter maten.

Ikväll ska Elias få bada vilket han älskar. Hur ofta badar era små? Elias badar 2 ggr i veckan eftersom bebishuden fortfarande är rätt känslig, man vill ju inte torka ut huden liksom.

Nu ska jag fixa lite kaffe och kolla runt lite på nätet, somnar lillen så lägger jag mig ett tag till också, vi får se.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Felicia

I sthlm, har vi iaf snö, så det är lagom myyysigt :D

Hoppas den faller hos er med snart!



PUSS

2011-12-22 @ 11:33:39
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0