Mat ifrån MAX

Gokväll där ute i cyber rymden =D

Har kvällen varit bra? Min har varit helt okej, har ju pratat med personen jag skrivit om idag och det är väl lite sådär mellan oss nu, men det får det vara. Jag kan inte acceptera vad som helst eller har jag helt fel i det?

Sambon är iväg nu och köper mat ifrån max eftersom han kom hem så sent så vi inte hann åka och handla, får göra det imorgon.

Elias sover äntligen, krävdes en runda med vagnen i regnet för att han skulle somna. Övertrött igen kankse. För övrigt händer inte mycket här, blir väl sängen sen så man orkar upp när det är dags att ge sötnosen mat igen.

Ber om ursäkt för att jag inte bjudit på bilder idag men jag har verkligen inte orkat. har varit ledsen hela dagen.

Vilka är ni som följer min blogg? Bara nyfiken för tycker det är jätte kul såklart.

Jag skriver mer imorgon istället och då lovar jag att lägga upp bilder alternativ en video på lilleman.

Kram på er där ute

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: va kul att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd :D

2011-12-09 @ 22:54:05
URL: http://sense.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0