Mina åsikter om kissie

Nu ska jag skriva lite om MINA åsikter som jag har om kissie och då ska jag vara helt ärlig också.

När jag drev min andra blogg som jag hade innan jag skapa denna här så hade jag väldigt mycket emot kissie. Dels för att hon banta ner sig med barnmat&piller och rekomendera det i sin blogg, ytterst dålig stil eftersom det är många yngre tjejer som har henne som förebild. Dels för att hon skrev mycket elakt om tjocka människor, alla är olika tack och lov och alla kanske inte vill eller trivs med att vara så smala. Personligen kan jag tycka det ska vara lite kurvor på både tjejer och killar. Att vara för smal är inte snyggt men självklart hänger det på hur övriga kroppen ser ut och var kurvorna sitter någonstans också.

Idag tycker jag att Alexandra har förändrats riktigt mycket, hon verkar mer mogen och hennes inlägg verkar genomtänkta och hon är riktigt trevlig, hon svarar på sina kommentarer oavsett om det är snälla eller elaka kommentarer. Att folk är så elaka ibland mot henne tror jag beror på ren avundsjuka eftersom hon är en av sveriges största bloggerskor.

Jag kan ärligt talat inte idag förstå hur jag själv kunde vara så taskig mot henne och skriva som jag gjorde men jag antar att alla mognar förr eller senare. För min del krävdes det tydligen att få ett barn :-) och Alexandra har blivit äldre och klokare och insett att alla är olika, har olika åsikter och tycker olika om det mesta.

Alexandra verkar vara en super go tjej som lever livet och gör precis som hon själv vill utan att bry sig om vad andra tycker, helt rätt utav henne att göra så. Om ni läsare inte tycker om det hon gör oavsett om det gäller operationer eller shopping är skit samma, låt henne göra det hon vill.

Kort och gott så tycker jag hon är jätte snäll och trevlig idag. Och Alex om du läser detta ber jag om ursäkt för allt elakt jag skrev. Bättre sent än aldrig eller hur. Fortsätt med det du gör.

Kram till dig ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra skrivet. Vill dock dela med mig av min åsikt till dig. Jag tycker att Alexandra har förändrats absolut! Både uteende och peronligheten, och när det gäller hennes åsikter och andras åsikter. Men det känns lite falskt ändå när hon sitter och skriver massa snälla saker om TILL EXEMPEL blondinbella NU som hon för nåra år sen hatade henne och kallade henne fet och grisnäsa ovs. Tycker att det låter lite falsk. Om hon från första början hade skrivit ett inlägg och bett om ursäkt till alla hon har vart elak mot så hade jag inte tyckt som jag gör nu. Aja du förstår nog vad det e jag vill komma till :) haha. Kram

2011-12-30 @ 01:59:21

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0