Nagelförlägning på måndag

Godmorgon eller vad man nu ska säga *s*

Uppe är jag i allafall och Elias verkar inte ha planer på att somna om alls, fast han sov mellan 2-5 inatt så jag ska väl vara glad för det kanske. Sitter och dricker mitt morgonkaffe som vanligt, verkligen gott. Finns nog inget bättre än kaffe på morgonen.

Inför jul vill jag vara lite extra fin så på måndag ska jag till Norrköping och göra en nagelförlägning+fransk manikyr hos denna söta tjej Dalia och kollar man på hennes blogg och bilderna verkar hon riktigt duktig. Jag tror jag kommer bli super nöjd. Får dock vara extra försiktig nu så jag inte bryter dom eller river Elias.

För övrigt klockan 20.14 ikväll blir Elias exakt 2 månader, det var då han kom till världen och vände upp och ner på vårat liv på ett bra sätt. Mamma&Pappa älskar dig så obeskrivligt mycket ♥

Vad ska ni göra idag?

Har själv inte så mycket planerat faktiskt men ska försöka tvätta ett par maskiner i allafall. Vi beslöt oss för att städa i helgen så vi hjälps åt istället och kanske ta en fika med en vännina, vi får helt enkelt se vad denna dag har att bjuda på.

Ska avsluta nu men kommer skriva igen under dagen.

Ha en great day =D




Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super snygga :D

2011-12-15 @ 06:40:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nu ska det funka! :)

2011-12-15 @ 08:49:08
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv, ja jag tycker om chuck jätte mycket :D stilig o gullig :)

2011-12-15 @ 10:22:36
URL: http://issabellek.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0