TÄVLING- (gravidsmycke) Bola

Nu är det snart jul och kanske väntar du eller någon du känner barn, då kan en bola vara kul att ha. Jag hade själv en när jag vänta Elias och varje gång jag rörde mig så sparka han, en underbar känsla.

Gravidsmycke / Bola ger ett svagt pinglande ljud vilket bebisen kan reagera på genom att sparka. Bolan kan även fungera när bebisen är född och lugna bebisen med dess ljud. Fungerar från graviditetsvecka 20 ungefär.

Värde 249 kr.

För att vara med ska du göra följande

Följ mig på bloglovin

Skriv varför just du vill vinna och om det är till dig själv eller en present.

Tävlingen avslutas på söndag kl 19.


Kommentarer
Postat av: Emjo ' Flytta utomlands

ja jag hoppas det :) Nederländerna ^^

2011-12-06 @ 19:40:54
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Min goa svägerska väntar tvillingar. Tänk vad skoj det vore att överraska henne med en Bola!!!

2011-12-08 @ 22:13:50
Postat av: ♥ maaliin.se → 20 ÅR IDAG!

svar: jo det är toppen idag! :D

2011-12-11 @ 10:15:55
URL: http://maaliin.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0