Tips till julklappsspelet?

Jag åker in till stan på torsdag istället tänkte jag, jag har varit vaken sen 3 i natt och Elias vägrar sova, när han väl sover så tar det 5 minuter innan han vaknar och så håller det på och oftast skriker han också så det är knappt lönt att lägga sig.

Vi vuxna köper bara julklappar till barnen, men vi vuxna kör julklappsspelet idag. Desto roligare är det också :-) Men nu ska vi köpa 2 klappar var för 50 kr/styck och jag har ide torka, har ni några braiga ider?  Tar gärna emot tips på det i såfall.

Nu vankas det snart kaffe och det ska bli oerhört gott och förhoppningsvis blir jag lite piggare och på bättre humör än jag är på nu.

Men ut ska jag i allafall idag, ska iväg och hämta ett paket med lite kläder från ellos som jag har beställt annars blir dagen lugn, man blir ju helt slut där uppe av detta.

Men jag älskar såklart honom lika mycket ändå vår lille gullunge.

Har ni alla julklappar klara nu då? eller är ni också såna som tar det i sista minuten.

Kärlek till er


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa :D

2011-12-20 @ 13:29:56
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Daniella

Svar: Julafton ska jag fira tillsammans med familjen och släkten. Det blir god julmat, julklappar och en massa annat skoj. :) Vad gör du? Kram

2011-12-20 @ 14:23:06
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic ☆

svar: Tack :D

2011-12-20 @ 17:51:37
URL: http://ammm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0