Vill ha en vit jul

Godmorgon!

Fler än jag som vill ha en vit jul? nu har det snöat både igår och idag men trots det ser det inte ut att vara mycket på marken. Hoppas det ökar lite och kommer lite mer innan julafton. Jag tycker snö&julafton hör till.

Inatt fick jag lite mindre sömn än vanligt men det gör inget, kan ju inte gå perfekt varje natt. Har totalt sovit 4 timmar men får väl sova sen när lilleman sover.

Idag ska vi till BVC igen och väga och mäta honom. Ska passa på att fråga hur det går med kallelsen till oss till barnkirugen, tycker bråcket har blivit större nu, så ska be henne kolla det idag.

För övrigt stack sambon till jobb kl 5 och jag passa då på att sova 2 timmar innan Elias vaknade.

Vad vill ni läsare läsa när ni kommer in i en blogg? Vad ska ge ett första intryck?

I eftermiddag kommer sambons bror hit, han ska sova över inatt eftersom han ska till sjukhuset här i stan imorgon. Kan vara rätt skönt att slippa vara ensam när sambon jobbar tycker jag, blir ju lång tråkigt till slut. Tänkte att jag skulle passa på att städa idag också när lillen sover och baka lussebullar.

Nu måste jag avsluta här, har en missnöjd bebis bredvid mig :-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mira

Klart att det ska vara en vit jul! På marken här där jag bor är det också väldigt lite snö... Min lillebror heter Elias, han är 8 år. :-) Kram ♥

2011-12-07 @ 09:08:55
URL: http://bysesam.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg!(:

2011-12-07 @ 11:17:36
URL: http://emmafranssons.blogg.se/
Postat av: rizzy

vilken söt blogg!besök gärna vår www.modestilarna.blogg.se

2011-12-07 @ 12:00:28
URL: http://modestilarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller helt medatt det ska vara en vit jul! jag saknar snön och blev kanon glad när jag såg att det snöar ute! =) Vi ska till BVC med min lilla tjej idag med! Alltid roligt att se utvecklingen medlängd,vikt =)

2011-12-07 @ 12:17:13
URL: http://www.nattstad.se/anywaymom

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0