1:a advent och ingen snö

Godmorgon underbara människor!

Då är det 1:a advent idag, hur känns det? För min del känns det inte alls som det snart är jul. Vart är snön någonstans? En jul utan snö är ingen jul eller vad tycker du?

Om man jämför med förra året såhär dags så är det rena sommaren nu, haha. Jag hoppas åtminstone vi får en vit julafton, det är så mysigt tycker jag i allafall.

Elias har sovit bra ännu en natt i sin egna säng. Han somna kl 2 inatt efter maten och sov sen till 05.30 då han skulle ha mat igen och nu sover han igen. Varför jag inte lägger mig igen kanske ni frågar er? ja det var en bra fråga men jag är inte så trött och sitter dessutom och dricker kaffe men jag ska faktiskt försöka sova en stund till snart, vill vara säker på att skrutten sover först bara.

Vad händer för er idag gott folk? vi ska själva åka till sambons föräldrar där vi blir bjudna på mat och ikväll ska vi gå på julskyltning med dom, kan nog bli en riktigt trevlig dag.

Kommande vecka är sambon ledig på tisdag och fredag, very nice :-) känns jätte skönt för annars blir det ofta att han bara träffar sin son på helgerna vilket jag egentligen tycker är lite för lite, men så är det.

Jag har fått frågan om att lägga upp min förlossnings berättelse och jag lovar att göra det under dagen. Det var en riktigt bra förlossning för att vara förstföderska sa dom.

Jag kanske är knäpp eftersom lilleman bara är 5 veckor och några dagar men jag vill bli gravid igen. Jag saknar magen, att känna sparkarna och alla såna saker. Men vi har jätte mycket att se fram emot nu också med Elias så syskon får vänta, vi är dock överens om att skaffa ett barn till lite längre fram.

Nu ska jag ta och avsluta här och dricka upp kaffet innan jag ska krypa ner en stund till.

Kram till er

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Nu hänger jag inte med ;) Bebis nr 3 fick jag i januari i år ;) Nu i dagarna är det dags för bebis nr 4 för min del ;)

2011-11-27 @ 12:40:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0