Elias säger godmorgon Sverige

Godmorgon Sverige!

Allt väl med er denna lördag morgon? Här är det toppen utom att jag är så otroligt trött. Elias skrek till och från en timme igår och vi var så nära på att åka in akut med honom eftersom BVC tanten sa att vi skulle det då pga hans ljumskbråck, men tack och lov lugna han sig och somna runt 22.30 och vakna vid 02.15 igen för mat.

Min vännina var här fram till 01.15 inatt och sen körde min sambo ner henne till station så hon kunde ta bussen hem. Nästa fredag sa hon att hon skulle sova här hos oss och ta hand om Elias så jag och sambon får gå ut och äta och bara vara lite, jätte snällt och väldigt uppskattat.

Det är jätte lätt att "glömma" bort varann när man får barn, så lite egentid är egentligen bara bra.

Nu har jag precis gett lillkillen mat och han är minsann inte trött, han tänker hålla sig vaken nu tror jag, men det spelar ingen roll för sambon som sover brukar ta honom några timmar på dagarna så jag får sova.

Annars idag ska vi åka och handla lite, plocka fram lite julpynt och baka lussekatter och knäck tänkte vi.

Sitter här och dricker kaffer och hoppas på att lillen vill somna om ett par timmar i allafall så jag kan sova lite till, och det ser ut att vara på god väg i allafall *håller tummarna*

Bilden är alldeles ny på Elias, bara några minuter gamal.

Ha en underbar dag, uppdaterar säkert under dagen.


Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

Fin blogg du har! Allt bra med dig idag? :)



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-26 @ 19:49:08
URL: http://ammm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0