Familjemys

Nu är jag äntligen utvilad, jag fick sova mellan kl 14-17 idag då min sambo tog hand om Elias. Det var både välbehövligt och skönt kan jag tala om. Nu har jag ny energi och nya krafter inför kvällen och inatt.

Här hemma har vi precis ätit middag och Elias ligger och sover så gott så. Tänkte då passa på att ta en kvällfika framför gränsbevakarna australien. Fler som ser det? Tycker själv att det är rätt intressant att kika på.

Fler som haft problem med försäkringskassan gällande mammapenning? Innan Elias var född så ringde vi försäkringskassan för att prata om just mammapenningen, men då sa dom att detta skulle gå automatiskt, okej skönt tänkte vi och gjorde inte mer åt det, för dom om någon borde ju veta tycker man. När den 25:e väl kom så fanns inga pengar på kontot. Vi ringde igen och då sa dom att det är nåt man måste ansöka om.

Snacka om att man blir både arg&ledsen. Man känner ju sig otroligt lurad. Eftersom jag aldrig har gjort det förr så lita ju jag på att det skulle gå automatiskt som hon sa när vi ringde innan Elias föddes.

Imorgon ska vi till BVC igen och sen ska vi eventuellt träffa en vän till mig annars ska jag försöka dammsuga av lite och så här hemma, beror ju på Elias i stort sett.

Vad gör ni fina läsare ikväll?


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll :)

2011-11-29 @ 21:00:19
URL: http://mooollys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0