Uppe med tuppen

Godmorgon sunshines!

Sovit gott? det har jag i allafall gjort, vi gick och la oss kl 22 igår kväll för att få sova lite innan Elias bestämde att det var dags för mat vid 01.30. Efter maten tog det en timme så sov han igen och sov fram till kl 6 då sambon skulle till jobb, då gick hela familjen upp så nu sitter Elias i babysittern mätt och belåten.

Hade ju helst velat att han skulle sova några timmar till men är han inte trött så är han inte men jag klagar inte på sömnen inatt i allafall, finns ju dom som har det betydligt värre.

Så nu sitter jag här och dricker mitt vanliga morgonkaffe med en sprattlande bebis bredvid mig. Han är väldigt fäst vid lampor av alla dess slag och blir helt sprallig och uppspelt när han ser en, sötunge.

Har ni några ider på hur jag kan få tiden att gå nu fram tills vi ska till BVC?

Tycker det är lite tråkigt för tillfället faktiskt, och gå ut känns väldigt tidigt också, ska vänta en liten stund i allafall för hunden måste ju ut även om vi har en trädgård.

Förresten nu när Elias vakna vid 6 så fick jag erfara hur dåliga pampers blöjorna är. Blöjan hade läckt och hela han var dyngsur, så det var bara att ta av pyjamasen och byta blöja, men ändå ska inte blöjorna hålla? Vet att en vän till mig har haft samma problem nämligen.

Vilket blöjmärke använder du till ditt barn? Är du nöjd?

Måste avsluta här nu men jag uppdaterar under dagen som vanligt.

Kärlek till alla ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi använder Pampers till vår minsting. Det har funkat jättebra för honom. Min personliga åsikt har varit att Pampers funkat bättre på mina två killar och Libero bättre på min flicka. Libero var lite stelare upptill och med en pojke där snoppen kan hamna uppåt blidde det lätt missöden när inte blöjan var tillräckligt tajt upptill.

2011-11-30 @ 16:36:47
URL: http://malinsvra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0