Äntligen hemma igen

Godmorgon!
Runt 14 tiden igår kom jag och lilleman hem från GBG, har haft 4 underbara och trevliga dagar där nere. Och vagnen vi köpte via nätet blev vi så nöjda med, tur nog :-) eftersom jag inte var och kika på den först utan en kompis där nere hämta den i butik.
Sambon är ledig idag och imorgon så det känns skönt med lite familjetid nu. Sambons bror sov över här denna vecka för att hålla honom sällskap då vi var borta.
Men jag gör inte om detta, inte själv. En barnvagn+ett barn, ett babyskydd och en jätte stor resväska, det var allt en utmaning att komma av/på tåget och sen är jag gravid på det :) . Tur vissa är så hjälpsamna och snälla.
Anledningen till att vi kom hem tidigare var för att Elias ska till ortopeden med sin fot idag. Självklart går han förre ALLT annat så det var bara att fixa en biljett. Men gud vad skönt det var att få sova i sin egen säng.
Lilleman han sover än men tror nog han vaknar snaart, vi får se.
Den 22 maj ska vi på inskrivning, vi valde samma barnmorska denna gång som vi hade med sonen. Helt underbar kvinna tycker vi båda. Den 7/6 är det dags för KUB UL, längtar så efter att få se lill* pyret där inne.
Har er helg varit bra?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0