Bilder från dagen

Godkväll!

Äntligen lugn och ro och den lille sover så gott så. Ska också snart sova men ville blogga lite först.
Idag har vi varit hos ett par kompisar och hälsat på, hela eftermiddagen var vi där, hur trevligt som helst ju. Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder därifrån idag.
Vad har ni gjort idag?

Imorgon ska vi iväg och träffa prästen. Tack madde för tipset om en sång till dopet. Helt underbar var den. Välkommen till jorden hette den, hur mysig som helst. Här nedan är texten

Det var den vackraste dagen i mitt liv
Den morgonen du såg på mig
Och jag kände mig
så stolt som en människa kan bli
Den morgonen du såg på mig... och jag på dig

Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig

Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem
Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

Allt känns så skört, som trädens första blad
när våren ännu tvekar, och står tillbaks
du stannar väl, du lovar att va kvar
som en del utav min morgondag, vår morgondag

Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig

Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem
Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

Välkommen hem, välkommen hem
-----------------------------------------------------------------------

 Vincent ger Elias en puss <3

 Madde med sin sötnos Vincent

 Jag och Elias

 Madde och Elias

 Madde och jag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0