Dagen totalt planerad

Godmiddag alla!

Det var ett tag sen jag skrev nu igen, det märks att man inte hinner med det så mycket när man har en liten att ta hand om också :-) men livet som mamma är underbart, jag älskar det verkligen och jag älskar min lilla familj merän jag kan beskriva.

Idag är det fullt upp. Jag och Elias gick upp ungefär vid 07.15 och då fick han mat och jag drack kaffe, därefter tog jag tag i städningen så nu har jag dammsugit, dammat av, tagit hand om disken och vikt tvätt. Och nu för en stund sen sålde jag bärselen jag hade, vi använder inte den så varför ha den då. Klockan 13 ska vi träffa narkosläkaren på sjukhuset och skriva in Elias inför operationen imorgon. Därefter ska vi handla och sen ska vi iväg och hämta en resesäng som lilla Isabella ska sova i till helgen, min brorsdotter följer med.

Imorgon är det som sagt dags för Elias operation och sen på kvällen kommer min mamma, mina två syskon, min moster och mina två ssykon barn hit, så i vår 3:a blir vi alltså 9 personer, 2 hundar och två katter i helgen. Ingen lugn stund med andra ord men ack så trevligt ändå.

Vad är era planer till helgen?

Sambon är ledig idag, han tog ledigt för vi ska till sjukhuset och sen imorgon också såklart så vi ska passa på att baka kakorna till dopet, tårtorna gör jag på lördag tänkte jag.

Nu ska snart lilleman ha mat igen och sen ska vi åka till sjukhuset så jag uppdaterar senare.

Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0