Elias ska inte dö

Fick precis en fråga om Elias kommer dö, om den är seriös eller inte vet jag inte men nej han ska inte dö. Han måste sövas så han är totalt avslappnad och dom kan utföra testet på honom, hur han hör vill dom ha på papper ju precis som med alla småbarn. Gillar dock inte tanken men som jag sa så måste dom ju ha hans audiogram på papper, det räcker liksom inte med att jag säger att han hör.

Känns som natten kommer bli lång. Elias åt 220 ml ersättning, fick en alvedon och lite näsdroppar innan han la sig för typ 30 min sen, har redan fått gå in ett par ggr. Lillen verkar ha svårt att komma till ro :-(

Sambon är äntligen snart hemma i allafall, drog ut på tiden då han fick punktering också, fattades bara det..

Önskar er en fortsatt bra kväll för nu ska jag titta på tv, sen väntar en duch och sängen.

Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0