En underbar helg

Godmorgon!¨

Här vakna jag klockan 6 medans Elias sov till 06.30 så jag hann dricka mitt kaffe i lugn och ro. Vår helg har varit bra på alla sätt och vis. Igår trotsa vi förkyningen och gick ner till stan, det är en halv mil enkel väg, synd bara att det blåste för annars hade det varit riktigt skönt. Väl nere på stan så tog jag och sambon en välbehövlig fika på ett av favorit caferna. Därefter gick vi till en affär som sålde scrapbook saker, dom skulle upphöra så det var 70% allt, det jag handla skulle gå på 364 kr men jag betala bara 193 kr istället :-) därefter gick vi till bolaget och köpte några cider till mig och öl till sambon och sen åkte vi hem, tog bussen hem eftersom Elias kunde vakna när som för mat vilket han också gjorde men han sa inte ett pip på bussresan hem.

Väl hemma så vila jag ett par timmar och till kl 18 hade sambon maten klar som bestod av potatisgratäng, fläskfile och sallad och en cider/öl till det.

Lillen somna vid 22 så därefter titta vi på paranormal activity 3, ettan är helt klart bäst men så brukar det ju vara, eller hur? därefter la vi oss för klockan hade hunnit bli 23.30. Så med andra ord var vår dag toppen.

Idag ska vi iväg och hämta lite saker vi köpt, typ stolkudde tills Elias ska sitta i en egen barnstol och sen lite kläder till honom. Sen ska vi förbi ikea och köpa en hylla som Elias dop presenter ska stå på. Därefter ska jag iväg och sola tänkte jag sen vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på.

På onsdag är det dags för Elias 5:e hörseltest som jag verkligen hoppas lyckas, för annars söver dom honom :-( och det vill jag inte men dom måste ju få hans audiogram på papper så vad gör man inte. 

Hur har er helg varit?

Kram




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0