Lite shopping igår&idag+bilder

Godkväll!

Elias ligger i vardagsrummet på sin filt och tittar på barnprogram :-) och gud vad han snackar med tvn och sig själv, ibland skriker han till också, låter så himla kul.

Idag tog vi oss en promenad för jag kände att det sög till i shopping tarmen igen. Denna gång blev det lite underkläder och ett nytt linne, detta linne hade kommit ut i butik idag :-D och igår fick ett par skor följa med mig hem också, behövdes i allafall. Bilder nedan visar det jag köpt igår och idag.

Har ni haft en bra dag?

Själv sitter jag här och väntar på att sambon ska höra av sig, han brukar det när han är på väg hem och jag sms:a för en timme sen utan resultat. Börjar bli orolig att han inte ska hinna så han kommer hem ikväll. Dom får ju bara köra ett visst antal timmar om dagen ju. Fan också såhär sent har han aldrig kört ifrån skara, det tar ju också 2½ timme hem liksom. Fy vad jag hatar hans jobb ibland, men det är jag inte ensam om.

Nä nu ska jag roa den lille lite innan han blir riktigt förbannad på tvn :-D

Kram på er






Kommentarer
Postat av: elfina

va fina plagg!!! underkläderna såg jätte fina ut

2012-02-28 @ 00:04:39
URL: http://elfinas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0