Olyckan i Svedala

Godkväll!

Gud vad denna dagen har gått enormt fort. Jag har hunnit med att dammsuga, diska, tvättat, bytt sängkläder osv samtidigt som jag tagit hand om lillen såklart men han har varit oerhört snäll idag :-) och dessutom var vi iväg innan och handla lite mat, blev sjukt sugen på fiskpinnar och hemmagjord mos så det får det bli idag.

Förhoppningsvis kommer Christian hem snart med, han skulle bara göra en sak till innan han kunde komma hem till sina älsklingar som han sa ♥

Tidigt i morse skedde en olycka i det "lilla" samhället Svedala i skåne. En lastbil krockar med en personbil. I personbilen sitter min kusins man :-( som tur är klara han sig, fick ett halvt öra och lite kött skador här och var och ligger på sjukhuset nu. Tur i oturen att det inte gick ännu värre till alltså. Verkar bara som det var han som kördes till sjukhuset så jag hoppas den andra klara sig oskadd.

Till efterätt blir det chockladmousse tänkte jag :-) inte ofta man äter efterätt efter maten här hemma.

Tänk att om 14 dagar blir vårt lillhjärta hela 4 månader. Vart tog tiden vägen?

Vad har ni för planer för kvällen? Efter maten ska i allafall jag gå ut en sväng med hunden om C är hemma då. Det snöar för fullt här och det älskar ju hon.

Kärlek till er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0