Rosor från min sambo

Min sambo slutade jobb ganska tidigt idag, redan vid 15.30 var han hemma, ganska ovanligt faktiskt :-) jag skicka iväg honom för att handla lite inför helgen eftersom lilleman skulle ha mat en timme senare. När min sambo kommer hem igen hade han köpt med sig en bukett rosor <3 utan att jag berättat något så tänkte jag för mig själv tidigare idag varför han aldrig ger mig rosor, inte på alla hjärtans dag osv utan i övrigt också, det är viktigt att visa uppskattning mot varann i ett förhållande annars dör det lätt ut anser i allafall jag, så det var lite kul faktiskt att han kom hem med rosor till mig.

Ikväll blir det mat ifrån max i allafall och så har vi hyrt ett par filmer, paranormal activity 3 och Johnny Englisch 2 och en massa mys på det= en underbar fredag kväll med mina käraste.

Vad gör ni ikväll???


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0