Sömnlös i Linköping

Halloj i stugan!

Här sitter man vaken och relativt pigg med en rinnande näsa, jag som hade hoppats på att få slippa förkylningen men så verkar det inte vara. Har varit vaken sedan 02.30 för då vaknade Elias, varför vet jag inte för jag trodde verkligen han skulle sova hela natten. Så inatt har jag fått sova totalt 2½ timme, jag undrar bara hur jag ska orka med dagen ensam med en liten när man sjäv inte mår så himla toppen.

Sambon ska snart upp han också för att åka till jobb, men imorgon torsdag&fredag är han ledig i allafall, och DÅ ska jag passa på att vila lite. Imorgon kommer Madde hit på förmiddagen, vi ska scrappa&fika lite och snacka lite skit tänkte vi, lika trevligt varje gång.

Blir nog att ta det lugnt idag, vill verkligen inte bli sjuk. Dock måste vi till sjukhuset för Elias ska göra sitt 5:e hörseltest och fan också om det inte lyckas denna gång, då söver dom honom och dessutom verkar det som han börjar bli förkyld han också tyvärr så det förvånar mig inte om det inte går idag heller.

Har du lyckats hålla dig frisk denna vinter eller?

Kramar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0