Svärföräldrarna på besök

Godkväll!
´
Sitter här och väntar på att maten ska bli klar. Runt 14 tiden fick vi spontant besök av sambons föräldrar, alltid lika trevligt. Dom är kvar ännu eftersom vi ska äta middag tillsammans. Fylld köttfärslimpa,potatis och sås står på menyn idag, ska bli riktigt gott.

Elias farmor hade med sig en jätte fin tröja som hon hade stickat åt honom, hur söt som helst. Är ju en fördel att hon kan det ;-) eller hur.

Annars har Elias farmor&farfar passat honom i typ 1½ timme medans vi stack iväg och handla. Lite onödigt att släpa ut honom nu när det är så kallt tycker vi.

Vad har ni gjort denna lördag?

Utom handlingen svängde vi förbi en vännina till mig och lämna ett foglossningsbälte som hon skulle låna. Hon väntar ju nr 2 nu och har så ont att hon knappt kan gå, stackare så det var klart hon fick låna det. Imorgon ska vi på fika besök hos dom också, ska bli trevligt.

Ena bilden är tagen från vår trädgård och den andra är på tröjan farmor hade stickat åt lillen.

Nu är middagen klar så får skriva mer sen.

Kramar





Kommentarer
Postat av: Monia

foglossning är inge roligt :S jag har haft en lugn graviditet, men nån enstaka dag har jag vaknat och inte kunnat lyfta benen p.g.a foglossning :s sen nästa dag har jag varit pigg som en lärka igen ^^

2012-02-04 @ 23:14:38
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad gott det låter och vilken fin tröja.

2012-02-05 @ 18:41:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0