Vad vore jag utan er

Vad vore jag utan er? Min underbara sambo och vår fina son Elias. Förmodligen ingenting, skulle troligtvis varit på samma ruta idag som jag var då och inte mått så vidare bra. Tack vare ett val jag inte ångrar så förändrades hela mitt liv. Jag fick allting jag någonsin har önskat mig. En underbar man som älskar mig för den jag är och respekterar mig, på 1½ år har vi förlovat oss, blivit sambo, rest utomlands och det bästa vi gjort fått en underbar son tillsammans. Det har gått riktigt fort men jag ångrar mig inte en sekund. Ni är mitt allt, ni är mitt liv och min luft ♥

För övrigt har jag en övertrött Elias här, han är väldigt gnällig och ser riktigt trött ut. Förhoppningsvis somnar han snart och sover en stund. Trots att han sov mellan 12.30-14-30 då även jag sov så verkar han mycket trött. Trots det har jag hunnit med 2 långa promenader, vikt tvätt, sorterat alla bebiskläder i strl 50/56, tömt diskmaskin och plockat undan lite smått och gott.

Sambon kommer väl förhoppningsvis hem om några timmar. Vi ska äta mat ifrån max idag tänkte vi, var rätt länge sen nu så det ska bli gott.

Har det snöat hos er också? Här har snön fallit hela dagen, ibland mer och ibland mindre. Imorgon är det fredag igen, denna vecka har gått så otroligt fort, men det är nog för sambon var ledig mån-onsdag och jobbar först idag och sen imorgon
.

Nu ska jag försöka söva en ledsen och trött Elias, men jag uppdaterar senare.

Kramar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0