Whitney Houston död?

Stämmer det verkligen? Jag fick verkligen en chock i morse när jag logga in på facebook och princip alla hade skrivit om det. Verkligen tragiskt, hon var en otroligt bra skådespelare och sångerska såklart.

Imorgon är det måndag igen och sambon jobbar som vanligt, dock bara till onsdag och sen är det långhelg. På torsdag ska vi skrivas in på sjukhuset och på fredag är det äntligen dags för operationen samt att familjen från Malmö kommer upp då också.

Har eran helg varit bra? gjort något skoj?

Vår helg har varit väldigt lugn, Elias verkar ha fått en vana att från kl 15-16 börja gnälla tills han somnar för natten, eller skrika rättare sagt och verkligen INGENTING duger åt honom. Men idag har det varit något bättre. I morse vakna han 7.30 :-O var fler än jag som blev förvånade. Nu ska han snart ha kvällsmålet och sen nattas för natten, så vi får se hur länge han sover imorgon.¨

Annars har vi mest bara plockat iordning i kommande barnrum så folket får plats i helgen. Vår hund verkar inte må bra alls heller idag, hon har varken ätit eller druckit alls, hon vill knappt gå ut ens och är inte alls glad. Dock fick jag i henne lite vatten via en spruta innan och lite korv som vi åt till middag men det är allt sen igår kväll. Vi ska avvakta till imorgon och se hur hon verkar då, för igår kväll vid läggdags var allt som vanligt.

Nu ska jag sätta mig hos sambon och mysa lite innan helgen är slut, nästa helg blir det ingen lugn stund alls ju.

Nedan är bilder på kläderna jag köpte för 100 kr, dessutom är ett par av jeansen från polarn och pyret så bara dom kostar ju 200 kr annars, så vi är nöjda :-)

Kram på er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0