Att ge sig på barn

Vad tänker folk med som säger elaka saker om små barn? Förmodligen ingenting men ändå. Kan man verkligen vara frisk då?? Jag bara undrar alltså och menar inte att pika någon. Har sett folk som har kommenterat värre saker om barn. Varför ge sig på små oskyldiga människor som varken har gjort något ont eller ens kan försvara sig, kan verkligen vuxna människor vara så jävla fega att dom ger sig på barn? det är för mig obegripligt.

Sen varför frågar man en sak i en kommentar men är så jäkla feg att man inte lämnar någon bloggadress eller mail adress så man kan få ett svar?

Nyss var det någon som skrev till mig: Varför har ungen så stor skalle?

Och mitt svar är att hans huvud är normal stort, troligen kan det se större ut när man tar kort på nära håll som jag gjorde för ett par inlägg sedan. Men han följer sin kurva perfekt och det är huvudsaken. Jag tar inte åt mig eftersom Elias för mig är världens underbaraste, vilket alla föräldrar säkert tycker om sina barn.

Tog inte den kommentaren som något negativt men jag tycker i allafall inte att hans huvud är stort, det är helt normalt.

Sitter i soffan och myser med sambon och Elias har äntligen somnat och sovit ett par timmar nu. Nu väntar man istället på att han ska vakna och äta så han kan få pyjamas på sig och sen sova för natten.

Får se om jag skriver mer ikväll annars blir det väl imorgon.

Älskar bilden nedan på Elias och kusin Anton









Kommentarer
Postat av: Tess

Den personen kan aldrig ha sett en bebis på riktigt i alla fall. Och att vara anonym, vad är poängen med det? Förstår inte. Brukar aldrig publicera eller svara på anonyma nu längre.

2012-01-13 @ 21:51:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: camilla

Nää ta inte åt dig av klumpiga kommentarer! Du har världens finaste lilla baby! Ha en fin dag! KRam

2012-01-14 @ 08:31:11
URL: http://camillasdag.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Vad konstigt! För de tio första dagarna ska man få ha tillsammans. Nu i år har de även infört att man får 30 dagar till som man kan ta tillsammans och då är det sammanlagt 40 dagar som båda kan vara hemma, en med vanlig föräldrapenning och en med tillfällig. Vi hade de första tio tillsammans och det var verkligen behövligt kan jag säga! :-)

2012-01-14 @ 15:24:53
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0