Dagens fråga

Ska man alltid komma fram till 112 oavsett hur många som ringer samtidigt?


Anledningen till att jag frågar är för när vi ringde i söndags kväll när det brann i trapphuset så kom vi inte fram. Både jag och sambon ringde från olika mobiler samtidigt men det gick inte att komma fram alls. När dom väl kom till plats påpeka vi hur dåligt vi tycker detta är, men dom sa att det var så många som ringde samtidigt så det gick inte att komma fram. Nejhej och? Tänk om det hade hänt något någon annanstans just då.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

112 måste man alltid kunna nå oavsett hur många som ringer tycker jag.

2012-01-25 @ 10:29:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: malin

fyfan så dåligt! känns så fel när man inte ens kan lita på att komma fram när det verkligen händer allvarliga saker.

2012-01-26 @ 11:12:38
URL: http://sthlmbaby.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0