En ordentlig sovmorgon

Godmorgon sötnosar!

Har ni sovit gott? Det har jag, verkligen gott. Elias har också sovit gott verkar det som, han åt kvällsmålet vid 22 igår och somna runt 22.30 och sov sen till 06.40 :-O jag blev nervös och var tvungen att kolla så ungen levde, för såhär länge har han aldrig sovit innan. Men kort därefter vakna han och verkade inte så hungrig men jag fick i honom lite i allafall och sen var han jätte nöjd. Nu sover han igen, undra vad det var i maten *L* nä då men han är väl trött då han inte sov så mkt igår, så jag ska väl passa på att fixa mig lite för idag MÅSTE vi in till stan vare sig jag vill eller inte.

Vad har du planer idag?

Jag ska till banken bland annat och sen köpa lite mat till gullungen annars blir det väl lugnt kan jag tänka mig. Får väl helt enkelt se vad som händer.

Sambon har i allafall stuckit till jobb, otroligt skönt att ha honom hemma inatt. Hatar att vara ensam på nätterna, speciellt med en bebis också och pappan befinner sig 30 mil bort. Men det gick bra det också.

Lägger in ett par bilder på vår älskling som jag tog efter han hade ätit nu på morgonen. Vår underbara son ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0