Fredagen den 13:e

Godmorgon!

Idag är det fredagen den 13:e och hur ofta händer det att det blir just så? Typ 3 ggr i år eller nåt sånt har jag för mig att det kommer vara fredagen den 13:e. Kanske skulle man ta och se den filmen ikväll, hör inte det till? :-)

Sambon har i allafall precis åkt till jobb och jag sitter här med en glad Elias som ler och "snackar" med mig. Man kan inget annat än att smälta när man hör dom små liven. Han får mig alltid på bra humör om jag inte redan är det men oftast är jag ju det.

Nu är det bestämt att vi åker till Malmö på torsdag och stannar till söndag. Vi tar bilen eftersom vi skulle få lite saker ifrån mamma till Elias, typ en lära gå stol och sådär. Jätte snällt är det, min bror har haft det till sin dotter som mamma köpte till dom och nu tar vi över det. Ni vet hårfärgen jag skänkte bort för ett par inlägg sedan, en tjej i Malmö hörde av sig och det visa sig att hon bor i porten bredvid min mamma, haha sammanträffande eller vadå? Ska nog kontakta henne igen och fråga om jag ska skicka den eller om jag ska ta med den ner nästa vecka så får hon den live istället.

Vad har ni för planer i helgen?

Tror det blir rätt lugnt för vår del faktiskt, har i allafall inget planerat. På måndag ska jag och Elias på knytisfika hos Emma med några andra mammor och deras små kottar. Det ser vi fram emot.

Nästa vecka är det mycket som händer, fikat på måndag, sjukhuset på tisdag och göra hörseltest på lilleman och på onsdag ska han få sina sprutor på bvc och på torsdag åker vi till Malmö, fullt upp känns det som.

Lägger in en bild på vårt hjärta. Han är alltid på jätte bra humör varje gång han får blöjan avtagen. Han verkar tycka om det, att få lufta lite *L*

Kommer skriva lite senare under dagen igen.

Kram till er









Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg och en underbar liten...:-)

2012-01-13 @ 15:15:53
URL: http://www.jdesign.snabber.se
Postat av: Olivia

Vilken underbar liten kille du har :) Har själv en liten Elias på 7 månader hemma :D

2012-01-16 @ 23:26:33

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0