Kokar nappflaskor

Godkväll!

Det onda i öronen är fortfarande kvar, funderar faktiskt på att boka tid på vårdcentralen imorgon när vi ändå ska dit, detta är inget skönt alls, gick inte bort trots vila i 2 timmar men men.

Nu har vi ätit middag, det blev köttfärslimpa fylld med fetaost, potatis och sås till det. Så himla gott. Nu väntar vi på att kaffet ska bli klart och under tiden kokaar jag Elias nappflaskor, gör det ett par ggr i veckan pga bakterier osv

Hur ofta kokar du nappflaskorna?

Verkar som sambon är ledig imorgon så han följer med till BVC också, skönt att ha honom hemma en dag extra i allafall.

Blir bara filmmys ikväll med gottis till :) som om man behöver det *L* men snart är det dags att ta tag i vikten. Måste bara känna mig redo för det först så man inte kör en dag och sen faller tillbaka. Vill ju väldigt gärna ner 10 kg till mars så hoppas på att jag klarar det.

Fler som har problem med www.videofy.me? har försökt ladda upp en film 2 ggr men avbryts hela tiden, något irriterande är det i allafall.

Skriver sen, nu är det kaffe dags här.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har också problem. Hur störande som helst.

2012-01-01 @ 19:29:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0