Mysväll med sambon

Gokväll!

Har varit en riktigt slapp dag idag, Elias vakna ju vid 5 och somna runt 7 igen, sen har vi varit uppe sen 9. Jag har dock fått sova ett par timmar medans sambon tog hand om Elias, riktigt gött var det.

Vi har bestämt oss för att ha en riktig myskväll idag, det blir hämtmat, hyrfilm och gottis till det. Vi ska strax iväg och handla, tar en promenad till affären, tar ca 1 timme fram och tillbaka.

Vad är era planer för kvällen?

Imorgon ska vi åka till Norrköping, hade tänkt hälsa på sjukhuset där vi låg 10 dagar när Elias föddes och därefter ta en fika med en kompis som bor i samma stad. Ska bli riktigt trevligt.

Angående inlägget innan, vi är inte lesbiska eller bisexuella någon utav oss. VI är däremot riktigt bra vänner. Jag och min bästa vän. Vi kan verkligen prata om allt med varandra, ingen som dömmer eller kommer med kritik.

Önskar er en bra kväll, skriver lite senare för nu ska vi gå.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bara bra med mig, vad har du gjort idag ? :)

2012-01-06 @ 18:24:57
URL: http://sweetbabyh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0