Ont i ryggen

Godmiddag på er!

Varit uppe sen 5 i morse och är helt slut i kroppen känns det som. Lilleman har varit otrolig gnällig hela dagen hittills och jag tror det beror på att det är tänder på g. Vi såg något igår som vi tror är en tand på väg upp, stackars vår kille. Nu sover han i allafall och jag borde göra detsamma men så fort jag lägger mig vaknar han känns det som :-D

Händer för övrigt inte speciellt mycket här idag, skulle gått på babysim med Elias men får bli på torsdag istället känns det som. Tror han kommer älska det faktiskt.

Igår var sambon hemma redan vid 15.30 men blir betydligt senare idag i allafall. Men det är okej för han är ledig på torsdag&fredag så snart är det LÅNG helg :-P

Den 25/2 ska vi ha taco kväll här hemma, det kommer lite andra föräldrar  hit med sina små. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Imorgon är det 1:a februari, 18 dagar kvar till lilleman ska döpas också. Man börjar känna sig stressad att hinna med allting som måste göras innan.

Annars har jag ont i ryggen, så förbannat ont att jag knappt kom ur sängen varken igår eller idag och knappt att jag klara att bära den lille :-( så när jag fyller 30 i mars vet jag precis vad jag ska önska mig av sambon ;-)

Vad har ni gjort idag?

Kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vi har oxå börjat kolla på det här med dop, men eftersom jag aldrig varit på ett dop själv har jag ingen aning om vad som behöver fixas. Kan du inte skriva lite om hur ni har tänkt och planerat?

2012-01-31 @ 15:10:37
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0