Se det snöar

Hela dagen mer eller mindre har det snöat här, det är inte mycket men snöar det hela tiden blir det till slut mycket. Nu ska snart Elias äta och sen tänkte vi ta en promenad bort till netto och kolla lite, jag skulle behöva en kalender i allafall, jag brukar alltid skriva upp när jag får mens osv så man har lite koll men det är svårt nu utan en sådan :)

Någon frågade vad vi använder för preventivmedel nu efter förlossningen och ärligt talat så använder vi ingenting. Jag har fått p-piller utskrivet men jag är jätte tveksam till det då vi har hjärtproblem och propp problem i familj&släkt. Känns inte sådär jätte bra då, men vi är ju narturligtvis extra försiktiga, men vi skulle inte bli ledsna heller om jag blev gravid igen men helst ska Elias vara lite äldre innan, så vi får väl se.

Mindre än en månad kvar till dopet och det är så mycket som ska fixas. Jag ska baka tårtor och kakor och tänkte även då göra cupcakes, fast någon annan sort än den jag gjorde igår. Det ska fixas duk och plast tallrikar, muggar osv men sånt är ju rätt lätt. Måste även fixa blått band till lillemans dopklänning.

Bilden på lilleman är från igår och nu tycker jag han är en kopia av Christian :-) det syns nog mer när dom är lite äldre, många nyfödda ser typ likadana ut ju *L*

Älskar min fina familj så oerhört mycket ♥

Vad har ni för planer ikväll?






Kommentarer
Postat av: maaaaalin :)

fin blogg! söt bebis. :)

2012-01-28 @ 01:31:14
URL: http://lillamalin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0