Sköt du ditt så sköter jag mitt

Godkväll!

Sitter här och tittar på lite kort från dagen, det blev en fika hos Angeliqa idag. Lika trevligt som vanligt. Sambon blev narturligtvis inringd på jobb så han åkte för 1 timme sen ungefär, han kommer alltså sova borta inatt så ikväll blir det mys med Elias om han behagar vara vaken någon gång :) Idag har han sovit mer eller mindre hela dagen, hoppas bara på en bra natt idag också.

Jag har verkligen svårt att fatta att jag fått den familj som jag längtat och kämpat efter i 8 år. Känns helt underbart och livet är komplett nu, eller ja nästan ;-)

Jag har fått en del påhopp angående att jag ber om TIPS hur jag ska göra med mina katter. Och jag märker att folk kan väldigt lite om katter. Och att påstå att jag hatar katter baraför jag inte vill inte ha kattpiss på sonens saker, moget, mycket moget eller inte. Och folk som lägger sig i andras bråk är ju inte mer mogna dom heller. Jag har haft mina katter i 5 respektive 6 år så kom inte och snacka skit om jag inte bryr mig om dom. Klart som fan jag gör annars hade jag avlivat dom redan, och det är ju det jag INTE vill men vi kan inte heller behålla dom. Tror dom skulle trivas bäst utomhus där dom får gå in ibland för att äta och sova.

Bjuder på lite bilder från dagen. Sorry om vi ser risiga ut, men småbarns föräldrar har inte tid att fixa sig så mycket, så man får ta vad man haver *L*

 Jag 2½ mån efter förlossningen

 Familjen

 Det bästa vi har

 Pappa och son

 Undra vad Christian tittar på ;)

Kommentarer
Postat av: Bintan

Vilken liten sötnos ni har! Jätte gullig :-)

2012-01-04 @ 18:48:27
URL: http://bintan.bloggsida.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0