Stor städning pågår

Här hemma håller jag och min sambo på att stor städa och då menar jag verkligen stor städa. Lilleman ligger och sover i sin babysitter :-)

Skurat hela diskbänken+spis-check
Rensat avloppen i badrummet-check
Rensat i skafferiet-check
Lagt in en maskin tvätt-check
Dammsuga-
Tvätta golven-
Damma av-
Köpa nytt babygym-
Handla-
Vika tvätt-

Såhär ser lite utav vår dag ut i allafall, det är fullt upp med andra ord. Jag ska nog även om jag hinner och orkar baka lite, typ snickerkakor, dumlekakor, brownie och sådär för på torsdag kommer det några fina mammor hit med sina bebisar. Det är alltså min tur att hålla i mamma träffen denna gång, ska bli super kul i allafall.

Vad gör ni idag då?

Kärlek till er ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0