Svart hårfärg skänkes-först till kvarn

Godmiddag!

Har varit fullt upp här idag känns det som. Elias vakna klockan 4 i morse för att äta och har sen dess bara sovit 1 timme så resultatet är att han är jätte gnällig och övertrött den lille fisen :-) Just nu sitter sambon och matar honom och jag ska strax lägga mig ett par timmar då jag inte har sovit merän 3 tim inatt.

Kollade igenom alla mina skönhets produkter för en stund sedan och hade en stor rensning. Denna svarta hårfärg skänker jag till den som vill ha den. Det står inget utgångsdatum på förpackningen och den är såklart oöppnad. Anledningen är att jag inte passar i svart hår eller mörkt över huvudtaget tycker jag.
Lämna en kommentar så skickar jag den till dig så fort det går, jag står för frakten.

Annars händer väl inte så mkt idag, sambons bror kanske kommer förbi i eftermiddag på kaffe. Han ska ju till läkaren i vår stad då. På torsdag är det äntligen dags för Elias att besöka barnkirugen, så då får vi se när operationen blir om det blir någon men BVC sköterskan var säker på det.

I eftermiddag kommer jag dessutom ha en tävling där du har chans att vinna 2 valfria läppglans från smashbox.

Skriver igen lite senare. Ha det så bra så länge





Kommentarer
Postat av: cassandra holm

Är det sant? Gud vilket sammanträffande :-) Där ser man, världen är allt liten! Och TACK så jättemycket är superglad. Kram

2012-01-10 @ 19:40:30
URL: http://cassitipsar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0