Tips till ögonfransar och/eller ögonbryn

Godmorgon på er!

Idag har lilleman sovit riktigt bra. Han åt sista målet klockan 22 igår kväll och somna sen runt 23 och sov till 4 i morse, då gick jag upp och gav honom mat såklart :-) sen somna han ganska direkt igen runt 5 tiden och sov ända till 10 :-O då sov jag också men sambon hade vaknat och fixat kaffe och skulle förberedda maten till Elias. Så det känns skönt att vi har fått sova ut. Elias var jätte trött också ju, han var mer eller mindre vaken mellan klockan 13-23 igår, vilket är väldigt mycket för honom fortfarande.

Nu tänkte jag även ge er ett tips som har hjälpt mig mycket. Har du likom jag tunna och sköra ögonfransar så finns det hjälp att få. Nämligen RefectoCil Longlash Gel som är en ögonfransnäring, som även funkar på ögonbryn. Använder man denna regelbundet märker man skillnad ganska snabbt, man får fylligare ögonfransar/bryn och dom bryts inte av lika lätt och förblir långa. Kostar 119 kronor för 7 ml på eleven



Nu dricker jag och sambon kaffe och han ska snart åka och köpa frallor till frukosten medans jag ska ta en duch och göra mig klar så jag slipper göra det sen. Vi ska vara på bvc halv 2 idag och väga lilleman. Hur mycket gissar du på att han väger??

Kommer skriva lite senare igen.

Kärlek till er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra Holm

Tack för tipset!

2012-01-02 @ 11:29:46
URL: http://cassitipsar.blogg.se/
Postat av: Marie

Ricinolja är oxå superbra på ögonfransarna =)

Använt de i en vecka nu och dem har blivit fina och växt lite...

2012-01-02 @ 11:55:48
URL: http://famjuhlin.blogg.se/
Postat av: iisaacson

tjenare!



ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år!

har du haft en grym start på året? :D

kramar!

2012-01-02 @ 17:20:17
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

sV: Härligt att höra :)

2012-01-02 @ 21:12:05
URL: http://endenise.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0