Vecka 18

Godmorgon!
 
Hoppas ni haft det bra sen senast jag skrev? Det har i allafall jag, dagarna flyter på och går ruskigt fort så man hinner knappt inte med det man ska göra längre.
 
Här vaknade lilleman vid 5.30 idag vilket var helt ok, oftast sover han en timme längre men han somna tidigt igår kväll.
 
Idag går jag in i vecka 18 (17+0) så nu är det inte allt för lång tid kvar tills halva graviditeten har gått. Längtar så tills vi ska på ultraljud den 27:e, tiden går så sakta när man väntar på något.
 
Dessutom är det exakt 3 mån sen idag som jag fick plus på testet? har det verkligen gått 3 månader sen dess. Känns helt sjukt.
 
Igår kom en nära och framför allt en äkta vännina hit med sin man och deras son. Det var så skoj att träffa dom, det var ett tag sen sist även om man hörs ofta. Får se om vi ses till helgen, kanske lagar mat tillsammans eller något.
 
På söndag blir Elias 9 månader också, kan inte förstå det faktiskt.
 
Vad ska ni göra i helgen då?
 
På bilden är det jag och Elias, taget den 12/7

Kommentarer
Postat av: Titti

Fin bild på er :) här blir det nog lugnt i helgen , då Jimmy jobbar idag med. Trevlig helg

2012-07-14 @ 07:52:38
URL: http://dumlefluff.blogspot.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0