Midsommar imorgon

Godmorgon!
 
Här har jag och lilleman varit vakna sen 5 ungefär, morgonpigga? javisst ibland.
 
Ikväll kommer min mamma och min systerson från Malmö, ska bli riktigt kul. Var 2½ mån sedan vi sågs nu och det har ju hänt massor under den tiden. Lilleman har lärt sig sitta själv, fått 2 tänder osv.
 
I tisdags fick vi ännu en titt på bebis. Precis som med Elias så börja jag blöda som en mens och då ville dom ha in mig på en koll, sagt och gjort. Som tur är såg ALLT bra ut och bebis den hicka och hoppa till hela tiden. Vecka 15 imorgon, så tiden går rätt fort.
 
Vi ska på rutinultraljud den 27 juli och därefter om allt går bra så ska vi beställa en syskonvagn och sälja vår emmaljunga som sonen har nu.
 
Idag blir det att städa, måste hinna med stan en sväng också. Behöver ett par nya sandaler också.
 
Funderar på om jag ska göra cupcakes till ikväll, kankse chocklad cupcakes med hallonfrosting. Vi får helt enkelt se hur mycket man hinner med idag. Och imorgon ska det bakas jordgubbstårta, så sambon ska iväg imorgon och köpa jordgubbar och färskare kan dom inte bli :-) dom är direkt plockade då.
 
Vad är era planer för midsommar?
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad e det för Emmaljunga du har? Och vad hade du tänkt för pris?

2012-06-21 @ 19:03:32
URL: http://bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0