Bild på frukttårtan

Helgen har varit underbar och bra på alla sätt. Sambon ska gå upp halv 4 imorgon bitti för att åka till jobb, alternativet var att åka ikväll men det ville han inte utan vill vara hemma hos oss.
Igår hade vi lite besök här eftersom jag fyllde 30 i onsdags, riktigt trevligt var det. Jag gjorde en frukttårta och Christian gjorde cocostoppar som vi bjöd på, uppskattat var det. Det var sambons föräldrar och hans bror samt Maria och Emma och deras små prinsar som var på besök. Fick flera kommentarer om att tårtan var god, vilket ju känns bra.
Innehöll vaniljkräm, hallonsylt, grädde med hackade mandariner i och sen dekorera jag den med färsk frukt, jag själv tyckte om den också :-) nästan hela tårtan gick åt.

Vad har ni gjort i helgen?

Idag blir det nog bara en lugn dag, ska åka till Ö&B en sväng i allafall och handla lite tvål och såna saker där. Blir nog en långis med vovven också när det är såhär fint väder.
På torsdag åker vi till Malmö och hälsar på min familj och firar mig där nere på lördag, ska bli kul att få träffa familjen och släkten igen.
Lägger in en bild på tårtan som jag faktiskt blev nöjd med.
Önskar er en bra dag.
Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0