En problemfri natt

Gomorgon!

Inatt har vi äntligen fått sova en hel natt alla 3. Vi fcik rådet att koka vatten och lägga en rå lök i för det skulle visst hjälpa mot Elias hosta, tyckte det lät knäppt men det verkar som det funkar i allafall. Elias han somna runt 22.30 igår kväll och sover än :-) han har inte hostat eller nyst alls inatt. Ni kan tro att jag blev förvåna när jag vakna runt 7 och såg vad klockan var, men så otroligt skönt för honom att kunna sova utan problem.

Kommer visa bild på Elias sen där han sitter i sin barnstol, han testa igår för första gången och et gick super bra.

Idag är det fredag och sambon är ledig idag också. Har inga planer för dagen än så länge så vi får se.

Vad är era planer för helgen?

Imorgon i allafall kommer en tjej som har köpt lite saker utav mig och hämtar det annars är det nog lugnt här med. Får se om vi åker till sambons föräldrar eller något.

Lägger in en bild på finaste Madde och Elias från igår, underbar bild där Elias sover tryggt i hennes famn.

Uppdaterar lite senare. Kramar


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg :)

http://millahoman.blogg.se/2012/february/tavling-nalletavlor.html



Kram // Millah

2012-03-02 @ 10:21:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0