Ny vecka och nya tag

Godkväll!

Har helgen varit bra? Vår helg har varit mysig på många sätt. Igår var vi på scrapp träff med Madde och därefter blev det en fika hemma hos henne och hennes karl, lika mysigt som vanligt och kladdkakan var jätte god.
Sen tog vi det bara lugnt resten av dagen och kvällen, bara myste med familjen och sådär, sånt som behövs när man knappt ser varann i veckorna.

Idag var vi iväg en sväng igen till scrapp träffen, jag var tvungen att ta en kik en gång till innan dom skulle packa och åka hem, dom satt bara där denna helg. HItta som vanligt lite mer smått och gott som fick följa med mig hem.
Därefter blev det en sväng till biltema och maxi.

Ikväll fick det bli pizza till middag och snart är det dags för kaffe och cheescake till fika. Elias ska väl snart äta och nattas för natten. Idag sov han dock till 06.20 så det går ju bättre och bättre nu igen, sen somna han 8 igen och vakna 10.15.

Imorgon ska jag ner till stan en sväng, ska se om jag hittar någon tunnare overall ev jacka åt lilleman nu när det börjar bli lite varmare ute. Han har ju en flecce overall nu och eftersom vagnen också är fodrad med fleece så blir det snart ganska varmt för honom, annars har jag nog inga direkta planer för morgon dagen.

Vad är era planer för veckan?

Kram



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0