Sambon inringd

Det var ju ovanligt eller hur? skulle f*n inte tro det. Jag blir så förbannat sur och irriterad både på hans idiot till chef och på sambon. Är man ledig så är man ledig, punkt slut. Men som vanligt ringde dom in sambon och han den nöten kunde inte säga NEJ, hur jävla svårt är det egentligen. Så han åkte runt 15.30 idag och kommer hem imorgon kväll. Nästa gång han är ledig ska jag begära att han stänger av mobil helvetet så dom inte kan få tag i honom, vi har bara mobil som tur är.

Och ja jag skiter fullständigt i om min sambo läser detta, han vet mycket väl vad jag tycker om hans chefer som dessutom är brödrar. Och jag kommer alltid ha den åsikten, det finns fler som kan jobba men dom vet ju att min sambo är så jäkla dumsnäll och inte kan säga nej. Nu har han faktiskt en familj att vara med också och jag trodde man ville det när man är ledig men jag har tydligen jäkligt fel i det, vore skillnad om det bara var jag, då hade han kunnat jobba dygnet runt om han velat det.

Sådär ja då har jag fått kräka ur mig lite av min besvikelse.

Elias ligger och sover i babysittern, han somna visst där. Han ska äta runt 21 sen ska han sova för natten och jag ska ta det lite lugnt innan jag också ska sova.

Hur ser er måndag kväll ut?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0