Sjukstuga här hemma

Varken jag eller Elias mår så bra. Elias har lite feber också. Igår när han la sig hade 37,6 dvs ingen feber men halv 5 i morse stod den på 38,6 så det blev en alvedon ju och lite mat och sen somna han om och febern sjönk men är lika hög nu igen. Jag är snorig och tilltäpt i näsan samtidigt, kliar i halsen osv, lagom till imorgon när man fyller 30 år.
Mår vi bra och lillen inte har någon feber ska vi gå ut och äta imorgon eftersom jag fyller 30 och sambon ska iväg på kvällen och jobba och vara borta över natten :-(
Så ikväll blir det bara mys med familjen och förhoppningsvis mår man bättre imorgon.
Vad gör ni ikväll?

En febrig kille på mitt bröst

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Krya på er!

2012-03-20 @ 18:44:18
URL: http://hannafialotta.blogg.

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0