Sovmorgon

Den senaste veckan i allafall har ju Elias aldrig vaknat senare än 6.15 så när jag vakna i morse kl 5 så tänkte stanna upp tills lillen vakna men jag la mig i värmen istället. Klockan gick och jag somnade om och vakna kl 7, fortfarande ingen bebis vaken så jag var orolig och kolla så han levde, jodå han låg och snarka för fullt och vakna kl 8 idag, duktig kille. Vi har ju börjat ge lite gröt 1-1½ timme innan han ska sova för att sen ge lite ersättning precis innan han ska lägga sig, vet inte om det var det som hjälpte igår att han höll sig längre.

För övrigt ligger Elias ute i vagnen och sover en stund, snart dags för gröt. Jag sitter och lyssnar på mix megapol, den bästa radiokanlen ever.

Efter sambons jobb pass idag tar vi helg, ska bli såå skönt att han är ledig från imorgon till söndag. Massa familjemys lär det allt bli.
Vad gör ni idag?

Här blir det nog en runda i solen senare med hunden, vi har ju redan varit ute en gång idag.

Känns nästan som vår ute nu, hoppas inte det kommer mer snö nu.

Kärlek till er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0