Svärföräldrarna på besök

Godkväll!

Nu på eftermiddagen hade vi sambons föräldrar och lillebror på besök här, lika trevligt som vanligt. Sambon stack och köpte stans bästa semlor, dom görs helt från grunden av ägaren utav affären, jätte goda.

Sambons pappa tänkte ge lilleman grädde men där satte vi stopp och sa nejnej båda två samtidigt. Men herregud förstår inte folk att det är för tidigt med grädde när ungen bara är 4 månader? Förstår faktiskt inte hur han kunde komma på tanken.

Annars var sambon iväg och lämna tillbaka en resesäng som vi låna till Isabella när dom kom hit på dopet. Jätte snällt av den tjejen att låna ut den trots att vi tidigare aldrig träffats.

Sambon ska i allafall laga lite mat nu och jag ska ta en sväng med hunden tänkte jag så jag får skriva senare.

Bilden är på farbror Mattias och Elias




Kommentarer
Postat av: Terese

Härligt med lite besök!

Mina svärisar bor alldeles för långt bort så vi ses typ 1gg år, dem bor på gotland å vi i norrland men vi har desstut revligare när vi ses :D

2012-03-05 @ 16:28:24
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0